Jocuri

I'm On A Dating Game Show And NOBODY WANTS ME (Cringiest Game Ever?)

My friend Gloom played this and her audience loved it so i had to get in on this and see it for myself..basically i'm on a dating game show and
my goal is to last among 30 other contestants, lets get it
check out Kassie here:
rofilm.info/level/6IijBsVf2PlWo_uq6P9wQw
Episode game link:
www.episodeinteractive.com/
Follow me on Twitter! ► JayKubzScouts
Watch me on Twitch! ► www.twitch.tv/thekubzscouts
Follow our Instagram! ► thekubzscouts
---------------------------

We're here to have fun and not take ourselves too seriously, so any negative comments will be automatically deleted! Thanks for watching!

#KubzScouts

Comentarii 

  1. リサlisa

    リサlisa

    Acum 2 Zile

    LOL

  2. Larssonお兄ちゃん

    Larssonお兄ちゃん

    Acum 5 Zile

    HAHAHAHAHH DAMNNN I FEEL BAD FOR JAY PAYING FOR THE DIAMONDS THO LIKE FR BUT HECC THAT BACKROUND MEME SOUND MADE ME BURST AF

  3. Casey Rivera

    Casey Rivera

    Acum 9 Zile

    Jay U NEED to play again

  4. Tiana Moana

    Tiana Moana

    Acum 13 Zile

    God this was hilarious 😂😂😂

  5. Timm y

    Timm y

    Acum 22 Zile

    Idk why but WHY IS JAY IS SO GOD DAMN CUTE WITH THAT HAIR!😳😤

  6. IzMasky

    IzMasky

    Acum 25 Zile

    I found his channel when i saw jay in Kassie's video now i watch him more than Kassie

  7. Tyler Crook

    Tyler Crook

    Acum lună

    what is this dark sorcery!?

  8. SUPERNOVA EXPLOSIM

    SUPERNOVA EXPLOSIM

    Acum lună

    Am losing my poop xd

  9. aes

    aes

    Acum lună

    13:24 *lol*

  10. Hope World

    Hope World

    Acum lună

    Love how he respects and acknowledges the existence of kpop and kpop stans💜

    • Taes left gucci sock

      Taes left gucci sock

      Acum lună

      Ikr

  11. Saniya Sadaf

    Saniya Sadaf

    Acum lună

    Jay ASMR is the best ever :D

  12. Katsuki Bakugo

    Katsuki Bakugo

    Acum lună

    13:24.......Hey

  13. Yuni p a s t e l

    Yuni p a s t e l

    Acum 2 luni

    was there some asmr in dis vid yeah im late :

  14. deez nutz :

    deez nutz :

    Acum 2 luni

    game: omg your gorgeous! jays meme: stop the cap ! people that look like the avatar: 👁👄👁

  15. Amber Hazlett

    Amber Hazlett

    Acum 2 luni

    I have episode but I'm on the Kiss List

  16. Hoodiewolfie_tomboy’*

    Hoodiewolfie_tomboy’*

    Acum 2 luni

    Omfg you said suck my toes and that whisper noise you did omg I died lol 😂 I would of never think you would play this game and I don’t think you tried at all to make your character look nice hahah

  17. Lia Riku

    Lia Riku

    Acum 2 luni

    Jay looks like a Karen

  18. Quadermelon

    Quadermelon

    Acum 2 luni

    If you choose the girl to be your love coach you will have info and win it like a cookie

  19. Destiny Love

    Destiny Love

    Acum 2 luni

    When he added the girl falling into the water video it sensed me 😂😭

  20. erectus testiculus

    erectus testiculus

    Acum 2 luni

    They removed my story for being inappropriate but tf is this story lmfao... episode is ass & this is copying love island this video is great tho😂 🤭

  21. nicole Sierra

    nicole Sierra

    Acum 2 luni

    So like nobody is going to talk about Cory 😂♥️

  22. Ella Cibene

    Ella Cibene

    Acum 2 luni

    "Who are these people?!"....."WHO ARE THESE RANDOM PEOPLE?!"............"SoCiAl dIsTaNcInG!!!!" - Jay, 2020

  23. Jeremiah Ducille

    Jeremiah Ducille

    Acum 2 luni

    I KNOW IM LATE BUT YOU DID NOTTTT JUST SPEND DIMONDS ON THIS GAME!

  24. Camille Biter

    Camille Biter

    Acum 2 luni

    y-you actually spend money for the diamonds... oh god...

  25. justlost meh

    justlost meh

    Acum 2 luni

    This dude is stoopid

  26. more hybrid

    more hybrid

    Acum 2 luni

    You look like a papi cholo

  27. Danwin Hernandez

    Danwin Hernandez

    Acum 2 luni

    i like how jay never forgets senior woofers from try not to laugh😄

  28. Wally Wazowski

    Wally Wazowski

    Acum 2 luni

    Seeing cory made me die lmao

  29. Jay Steele

    Jay Steele

    Acum 2 luni

    it is so jarring to have the same name as a youtuber when they play visual novel games

  30. Enaia Licari

    Enaia Licari

    Acum 2 luni

    4:43 killed me🤣🤣🤣🤣💀💀💀💀

  31. THE RATATOUILLE BOI

    THE RATATOUILLE BOI

    Acum 2 luni

    I squealed when she was doing is similar to the mic😳😳😳😳😳😳😳it turned me on for a sec😂😂😂😂😂😂😂

  32. MacFurby ‘D GothLlama

    MacFurby ‘D GothLlama

    Acum 2 luni

    That Karen hairstyle tho hahahaha😂😂😂

  33. Semiya Last

    Semiya Last

    Acum 2 luni

    NOT THE BAYANGGGGG

  34. Agnes Landry

    Agnes Landry

    Acum 2 luni

    Interesting game, sucks that it requires actual money to get to the good stuff. Love the choices.

  35. Lqmn Kim

    Lqmn Kim

    Acum 2 luni

    It's the 0:41 for me💀

  36. Hatley

    Hatley

    Acum 2 luni

    PLEASE DO ANOTHER EPISODE JAY IT WAS FUN WATCHING YOU PLAY!

  37. baguette wolf

    baguette wolf

    Acum 2 luni

    *sniff* *sniff* do you guys smell that *SNIFF* it's cringe floating in the air

  38. Donovan Tomlinson

    Donovan Tomlinson

    Acum 2 luni

    4:43 jay the best ASMR soundtrack

  39. Johnathan To Err Is Me

    Johnathan To Err Is Me

    Acum 2 luni

    Jay's character seems bisexual.

  40. Jimmy0211 Ortega

    Jimmy0211 Ortega

    Acum 3 luni

    13:24

  41. Sahara Nicholas

    Sahara Nicholas

    Acum 3 luni

    when jay said "it's the sahara over here" i got so sad cause he didn't pronounce it the way my name is pronounced.

  42. joopaka

    joopaka

    Acum 3 luni

    what the fu-

  43. Giorgi Tkemaladze

    Giorgi Tkemaladze

    Acum 3 luni

    please play "the letter" horror visual novel it's unique the characters are amazing and they even MOVE making it even more horrifying when there's a chase or a horror scene

  44. Marzipan Flames

    Marzipan Flames

    Acum 3 luni

    what is the name of this story

  45. martinez Michelle

    martinez Michelle

    Acum 3 luni

    JAY ITS TIME TO MAKE ANOTHER VIDEOOOOOO~

  46. Queen of Scorepointland

    Queen of Scorepointland

    Acum 3 luni

    I agreed! Episode is a cringey game. I used to play it too. It’s kinda fun to customise your character. This game is cool but the only thing I don’t like is : When I want to choose a beautiful clothes, it has to pay diamonds. Is this game really hungry for diamonds!!??

  47. Reese's

    Reese's

    Acum 3 luni

    Now that jay has dove into the world of visual novels... PLEASE DO *LOVE ISLAND* NEXT

  48. Yummy Bites

    Yummy Bites

    Acum 3 luni

    Sorry if I’m late but 6:03 got me laughing crazy ☠️

  49. kristelle gwen

    kristelle gwen

    Acum 3 luni

    HAHAHAHHA

  50. Mic Katt

    Mic Katt

    Acum 3 luni

    Jays getting too into this

  51. Alex Mishurov

    Alex Mishurov

    Acum 3 luni

    How high do u have to be to play this game

  52. Gacha FruitPop

    Gacha FruitPop

    Acum 3 luni

    I thought this was old lol

  53. Shenaya Depp

    Shenaya Depp

    Acum 3 luni

    Jay's hair :I hate it when you comb me nice Jay: let's get ready and buckle up cus here we go Jay's hair: fq it I'll have my revenge * Hair becomes a mess * Jay : my hair went full kpop !!!!! Me: wooohoooo💖💖💖😍 Jay's hair:-------well better than the combed hair 😏

  54. Alien Cody

    Alien Cody

    Acum 3 luni

    You want some ice cream hehehe

  55. bxbyxari

    bxbyxari

    Acum 3 luni

    WHERE IS THE LAST OF US 2????

  56. Joshua Lopez

    Joshua Lopez

    Acum 3 luni

    Ok sorry the person that made this but DAWMMMMMMM THIS IS TO CRINGY FOR ME!!!

  57. Joshua Lopez

    Joshua Lopez

    Acum 3 luni

    Jay: what am I doing in my life!? Me: making it a wast of time/cringe life time

  58. Joshua Lopez

    Joshua Lopez

    Acum 3 luni

    Wow I would never in infinity and beyond Jay would say something that Cory said and put Cory on the screen ._.

  59. MayumiShimiya

    MayumiShimiya

    Acum 3 luni

    BRUH I'M CRACKING UP WHEN JAY COULDN'T HELP HIMSELF TO GET DIAMONDS

  60. Admin Slime

    Admin Slime

    Acum 3 luni

    4:41 im *speechless*

  61. Realist.Julie

    Realist.Julie

    Acum 3 luni

    I f͟e͟e͟l͟  ͟yo͟u͟ m͟ ͟y a͟s͟s͟ i͟s͟ b͟r͟o͟k͟e͟ 2͟4͟/͟7͟

  62. Devil's Tear

    Devil's Tear

    Acum 3 luni

    k-Pop Idol? Nah, j-pop Idol ;)

  63. Rhett

    Rhett

    Acum 3 luni

    0:39 *thats cute*

  64. kai cuul

    kai cuul

    Acum 3 luni

    I looove this new style of editing jay!

  65. SwitchGirl

    SwitchGirl

    Acum 3 luni

    7:24 Only ARMY can answer to why someone would want a whale tatoo lool (We Are Bulletproof)

  66. jidella7 3

    jidella7 3

    Acum 3 luni

    why do you look EXACTLY LIKE MY BIG BROTHER JAY?

  67. AplusMage

    AplusMage

    Acum 3 luni

    About 95% of this vid made me feel uncomfortable.

  68. Corncob10

    Corncob10

    Acum 3 luni

    episode: mentions the characters from london Jay: 13:20 It's my time to shine

  69. 『Min yoonji』

    『Min yoonji』

    Acum 3 luni

    Lmao stop doing asmr 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  70. MissAwesome #116

    MissAwesome #116

    Acum 3 luni

    0:39 WHAT THE FU- did we just get a two for one combo from jay than Cory! They both about damn near ended my life In a second 👀😍

  71. EK W

    EK W

    Acum 3 luni

    4:46 I was wearing airpods🤮

  72. Insecure_potato

    Insecure_potato

    Acum 3 luni

    I swear these games be like, *He takes off his shirt and winks at you* 1- Wink back and play hard to get (19 Diamond) 2- Smack him for being inappropriate

  73. 최Naeun

    최Naeun

    Acum 3 luni

    As I girl who plays this game I was very shocked to see him play this 😂😂😂

  74. Becca needs more sleep

    Becca needs more sleep

    Acum 3 luni

    4:44 I had headphones on- wAs tHAt nEceSsARy

  75. Henry Sibley [Batman]

    Henry Sibley [Batman]

    Acum 3 luni

    I hate this game and love this series.

  76. duhhitstiaa 17

    duhhitstiaa 17

    Acum 3 luni

    Byeeeeee- never in my life I’d guess Jay would make a video on Episode 🤣🤣🤣🤣🤣❤️

  77. Peyton Carver

    Peyton Carver

    Acum 3 luni

    Hi

  78. Omelet_Velasco

    Omelet_Velasco

    Acum 3 luni

    0:39 I SLOWLY I SLOWLY STARTED TO BE DEDUCTED BY HIM😍😌 He started to seduce me like..🥴🥴🥴

  79. Lee Draws

    Lee Draws

    Acum 3 luni

    Bruh we need more of this. PLEADE DO A FULL PLAY-THROUGH MAN.

  80. Pippi Hummell

    Pippi Hummell

    Acum 3 luni

    I mean if you're getting music lyrics on your boob then best song to put would probably be sexy back by Justin Timberlake.

  81. Jaylen Pompa

    Jaylen Pompa

    Acum 3 luni

    That girl might get lip injection for all those kissing 😂

  82. The Masked One15

    The Masked One15

    Acum 3 luni

    When Jay whispered into the mic, I felt violated 😂

    • jrcspiderman2003 getoffmybackyoutube

      jrcspiderman2003 getoffmybackyoutube

      Acum 2 luni

      SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEE

  83. kamil uddin

    kamil uddin

    Acum 3 luni

    Cassie:plays bitlife Jay:thats cool:plays bitlife Cassie plays episode Jay this stuffs weird...LETS PLAY:plays episode You gonna jump off a cliff next ?

  84. Yvonne Grant

    Yvonne Grant

    Acum 3 luni

    Me: *watching jay create his character* Jay: *makes his character look like a karen* Me: *wondering what went wrong when jay was growing up*

  85. Ryan A

    Ryan A

    Acum 3 luni

    Do Chain Reaction, it’s the best story on the app, and that’s coming from someone who has read/played more than 40 stories

  86. Paper Clip

    Paper Clip

    Acum 3 luni

    This game used to be fun before all the updates 😂

  87. Fiona Shin

    Fiona Shin

    Acum 3 luni

    Is it just me, or does he look so much younger now than 2 years ago?

  88. nimaizal

    nimaizal

    Acum 3 luni

    4:43 - 5:12 Jay is whispering stuff like an actual ASMR youtuber lmao

  89. Jayden Perez

    Jayden Perez

    Acum 3 luni

    Nibble

  90. Sarawat Islam

    Sarawat Islam

    Acum 3 luni

    Okay Jay ASMR....

  91. Cristina M

    Cristina M

    Acum 3 luni

    6:26 I thought it was gonna be Ben and Ben

  92. Akita189

    Akita189

    Acum 3 luni

    Jay's hair went ⬆️↗️➡️↘️↕️⬇️↖️↙️

  93. Day Person

    Day Person

    Acum 3 luni

    Anyone else played this when y'all were younger? XD I know I did, the character models were so different back then

  94. Kãÿlá_Ãçkërmâñ

    Kãÿlá_Ãçkërmâñ

    Acum 3 luni

    Oml - I use to play this game like 6 years ago I never thought u or Kassie would or even any youtuber would start playing this in 2020 ;-; 😂

  95. Just Keira

    Just Keira

    Acum 3 luni

    He literally created a Karen I- 🤣🤣

  96. QuathrineVR

    QuathrineVR

    Acum 3 luni

    i love the dare "asmr" wats that bbq sauce?? xD im dedd

  97. Masriah William

    Masriah William

    Acum 3 luni

    He even named the gurl jay🤦‍♀️

  98. l Midnight • Angel l

    l Midnight • Angel l

    Acum 3 luni

    YES HE KNOW MAH BOI CORY IS BACK FROM A MONTH BREAK

  99. Kassandra Lopez

    Kassandra Lopez

    Acum 3 luni

    4:43 yagami listeners: ⭐️👄⭐️

  100. Rstow

    Rstow

    Acum 3 luni

    bro that sound affect made me want to barf omg and that bbq sauce thing

următor